Torsdag

Hej :))

Nu har jag fixat desingen lite, ska kanske lägga in en header och sånt lite senare. Nu hade jag tänkt att berätta lite om dagen. Vi hade sovmorgon till 9.30 nice :))) Vi började med att ha nyhets "redovisning" vilket innebär att varje vecka är det 4 pers i klassen som ska berätta om nyheter som har hänt under veckan. Såklart skulle min grupp börja^^ Fast det va inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Man berättade bara sina nyheter sen va det typ klart. Aja, efter det hade vi ma. Jag stannade i klassrummet och lyssnade på nån genomgång, fattar faktiskt nu hahaa. Sen va det hälsa och efter det lunch. Som sista lektion hade vi eng i hel klass. Efter det slutade vi :)) Riktigt skönt, kl va bara 13.34 typ. Saras farsa körde hem mej samtidigt som han hämtade henne, så jag slapp gå. Elr jag hade nog fått krypa upp för det va så halt i alla backar xd. Här hemma har jag inte gjort nåt spec, spelat lite gh med Emil bara haha. Puss


Viktoria och jag i sommras typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0