16/7-09

God morgon :) Nu är jag hemma i Stockholm igen, skönt! Vi åkte vid 13 tiden igår (efter lunch dårå) och kom hem vid 20.30 vilket innebar att mer eller mindre hela dagen spenderades i bilen, vilket inte var så najs. Men, men. Jag kollade lite på tv innan jag drog ut och träffade Sara, va sjukt längesen! Vi snackade mest innan vi taggade hem igen. Gick och la mej runt 24 tiden för jag var så j*vla trött :O Och så åsov jag till 10, så det va najs. Har inte kunnat sova så "länge" på hela veckan för mormor och morfar har "poppat" radio typ 8.30 på morgonen :O Men idag slapp jag det (; Jag har inte gjort nåt idag bara käkat frulle xd. Nu kommer det iallfall bli lite roligare inlägg, mer bilder och sånt för att jag kan använda den andra datorn igen, yes! (efter det här inlägger)  puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0