18/7-09

God morgon! Ledsen för att jag inte uppdaterade igår men det var fullt upp. Som ni vet drog Sara och jag till Kungens kurva, eller va hamnade i Skhlm för där finns det sallad (a). Jag åkte ju för att köpa skor men det går aldrig att hålla sej till en sak^^ så jag fick med mej: ett linne, en kjol, en tunika, ett par tygskor och ett par skor med klack. Vi käkade sallad till lunch men det smakade inte så mycket? tror jag har tröttnat på deras sallad! När jag kom hem badade och solade jag i några timmar innan jag hoppade in i duschen och bytte om. Strax efter 18 kom Anna, Kristoffer, Casper och Olivia till oss för att käka middag. Det var trevligt och roligt. Casper tyckte det var jätte roligt att bada i poolen, Olivia var inte lika förtjust hehe. Vid 21.30 tog jag Olivia i vagnen och gick ut med henne en sväng för att träffa Sara. Det blev en lång promenad innan det var upp för alla backarna med vagenen igen, sjukt jobbigt :O Jag somnade strax innan 1.
Idag har jag gjort naaaada, bara käkat frulle xd. Just nu ligger jag i sängen och chillar. Har ingen aning om vad jag ska göra idag, det är varmt men ingen sol, Sara skulle på nån loppis (?) och Viktoria och Beckis är i Funäs, great! Aja, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0