21/7-09

Hej på er! :Ledsen för den dåliga uppdateringen igår kväll men jag var ute nästan hela kvällen. Sara och jag gick en riktigt lång promenad, gick i typ 2 timmar så vovvarna va lite trötta efter (a), Sen satte vi oss på ett berg inne i skogen (?) och chillade, myyyys! Jag taggade hem ?? vettefan när jag kom hem, kommer inte ihåg xd. Smsade massor med Viktoria också, hon borde komma hem nu! :O
Idag dårå, jag har  inte gjot ett skit känns det som, bara käkat frulle, "hjälpt till" att städa in någon bod men kollade bara på egentligen xd. Och så har jag och bror gått en sväng med Tindris hahah. Nu ska vi badaaaaa :) puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad har du för hund? :)

2009-07-21 @ 14:41:38
URL: http://amandaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0