23/7-09

Godmorgon på er :) Blev dålig uppdatering igår men jag oooorkade verkligen inte + att jag inte var hemma så mycket xd.
Vi tog som sagt en prommis på förmiddagen, när vi kom hem badade och solade vi samt fixade till min gamla lekstuga  hahahaha, alltså typ gjorde ren xd. Strax innan 17 åkte vi till Grönan och var där tills det stängde, najs. Var längesen jag var där, typ förra sommaren? :O aja skoj var det men väldigt mycket folk. Jag smsade med Viktoria (saknar henne grymt!) och sen somnade jag vid 24 tiden.
Idag har jag itne gjot nåt som vanligt vid den här tiden xd. Ska fixa mej lite och sen ska jag ut.
Btw, har jag namsdag idag :) Gratta meeej hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0