25/7-09

Hej på er igen! Nu var det riiiktigt längesen jag skrev känns det som, det har gått 2 dagar, fy! Men nu är jag här igen :D Min dag började strax innan 10, käkade frulle och fixade mej som vanligt. Sen åkte jag och mamma till Huddinge för att fixa lite grejjer, mohoha. Hittade ett jätte fint linne på rean och så fick jag gele inlägg till mina dojjor, najs! Efter det taggade vi hem och jag sprang över till Viktoria och så åkte vi till Skärholmen och shoppade mera :) Hahaha, typsiskt mej, bor typ där (a). I love it! Hittade inte så mycket, 2 t-shirtar och en tröja. Vi käkade sallad till lunch, som alltid! Vi passade även på att köpa dipp till ikväll höhö, vad vi nu ska ha den till xd. När vi kom ut från centrumet hade det tydligen spöregnat? så allt var blött, vi satte oss på bussen och åkte hem. Jag har inte gjort så mycket nu, käkat, kollat på tv och chillat. puss

Dåliga bilder på dagens köp:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0