27/7-09

Hejsan! Har inte orkat skriva tidigare idag men nu är jag häääär :) slaggade till 10 idag då jag vaknade av mej själv(?) trodde jag skulle sova bort hela dagen men no no. Så jag fixade lite frulle och satte mej i soffan och kollade på tv, det är inget roligt på morgonen på typ 3:an och 5:an så jag kollade runt på filmkanalerna och där var det 2 rätt roliga filmer som jag såklart skulle kolla på. När dom var slut insåg jag att kl hade blirvit halv 12 och att jag satt i pyjamas + att jag inte hade gått ut med Tindris hahaha. Inte för det var någon fara med henne då hon redan har varit ute en gång idag men ändå. Så jag skyndade in i duschen, bytte om och gick ut med henne. Bara för jag hade lite dåligt samvete gick vi i skogen xd. Så nu är allt bra igen hahaa. När jag kom hem (vilket var för kanske 10 min sen) var och är jag grymt törstig så jag letade efter mineralvatten och fann en Ramlösa! :) yes annars hade jag fan sprungitt och köpt en xd. (Skriver om Diggiloo sen) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0