4/7-09

God morgon allihopa! Idag ska vi åka hem,  lite små tråkigt sådär.... tytcker faktiskt om att vara här 'även om det är lite avskilt från allt haha. Nej men det är riktigt mysigt här! Så dagen ska jag väll ägna åt att packa ihop mina grejor, suck. Inte för att det är så mycket för jag har nästan allt inne på mitt rum men jag kommer inte få ner allt i väskorna :O Dom var mer eller mindre proppfulla när vi åkte hit och nu har jag med mej lite nya grejor som jag har köpt hehe. Aja det kommer säkert att lösa sej (;
Btw, det var as mysigt igår när det åskade och blixtrade! Emil och jag låg i våningssängen och kollade på dvd :) Man skulle ha kollat på en skräckis eller nåt ju, fast vi hade inte med någon^^
Nu måste jag byta om och packa men först slänger jag in en "dagens"  puss

Dagens humör: Glad men seg (fortfarande förkyld)

Dagens borde: Packa ihop grejorna
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Nada

Dagens klädsel: Nu: stor sov t-shirt xd sen: mjukisar :)
Dagens köp: Nothing

Dagens längtan: Vet faktiskt inte^^
Dagens planer: Åka hem till Stockholm
Dagens fundering: Kommer det börja regna?
Dagens tråkigaste: Åka hem...
Dagens maträtt:  Frulle
Dagens roligaste: Hm?                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0