7/7-09

Hejsan på er :) Jag är ledsen att jag inte har skrivit på hela dagen, men den har faktiskt spenderats i bilen! Så jag har inte kunnat göra så mycket åt det... Vi åkte hemifrån vid 9.30 tiden och efter 30 min hamnade vi i världens kö pga. en lastbil hade vält över båda körfälten ellet nåt^^ så det tog 2 timmar att komma därifrån! Seriöst, helt sjukt jobbigt. När vi äntligen kom därifrån åkte vi in på Donken för att käka lite lunch, jag tog sallad men dom va så jävla sega där idag så det tog 100 år och jag käkade i bilen för att kunna åka lite tidigare (de andra hade redan käkat) xd. Sen lyssnade jag på msik och helt plötsligt var vi i Söderköping (tror jag att det hette) och köpte glass :) Det blev en lite mjukglass men orkade inte ens hälften xd. Sen åkte vi igen och stannade inte förens några timmar senare då vi köpte Ramlösa och Vecko revyn :D Så det läste jag och helt plötlisgt var vi framma hehe. Det tog 8 timmar (brukar ta 6 :O) bara  pga. lastbilen och all kö^^ Inte roligt alls. När vi var framme gick vi ner till havet och Emil badade sen var det middag-ris, sallad och nån typ gryta med kassler (jätte gott!). Sen spelade Emil och jag nån konstig tennis sak och efter det bar det ner till havet igen xd. Nu sitter alla och kollar på All sång på Skansen hehe. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0