8/7-09

God morgon på er :) Sovit gott? Det har jag faktiskt gjort efter att jag hade somnat dårå. Jag var as sur igår kväll så jag kunde inte sova haha. Men men. Idag blev jag väckt(?) har ingen aning xd, för nån timme sen kanske? Jag käkade frulle, råååågisar :D För er som inte vet vad är så kan jag säga att det är ett as gott bröd som finns här nere (; Riktigt mummmmmmsigt! Sen ville Emil spela det där konstiga tennis saken och efter det Othello xd. Så jag har fakitskt hunnit göra endel + att byta om och så (; Är lite små irriterad över vädret just nu, det duggar och åskar. Hallå jag vill ha sol?! Det är fan därför vi är här, för att sola och bada :O Men nej, man kan inte ens ut och ro, gaaah dumma väder^^ Puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin bild.

2009-07-08 @ 11:12:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0