Dagen

Hej på er :) Idag har jag inte gjort nånting typ, bara chillat. Sara blev "med tvingad" till Lida (som hon kallar det) så jag har inte kunnat träffa henne... men det blir av nån annan dag! Mamma och jag var iallfall iväg och hanlade lite, det va nästan tomt i kylen när man har varit borta så vi köpte massa gott (; Ibland är det faktiskt okej att vara med och handla eftersom man får bestämma vad som ska köpas (a). Nu ska jag göra små choklad dekorationer eller vad man ska kalla det för vi får gäster imorrn och då ska jag ha choklad grejjerna på tårtan. Dom måste hinna stela i frysen så det är lika bra att jag gör dem nu! puss (bilderna från veckan kommer lite senare ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0