Eftermiddagen

Hejsan svejsan :) Blev lite halv dåligt med uuppdatering här idag men så är det när man är på landet! Haha, internet fungerar just nu, fick tips av en granne att gå ner till vattnet för det ska tydligen vara bättre där, kanske provar det sen :) Efter att jag skrev sista gången idag började det spö regna :O Så jag fick springa från lillstugan in till det "stora" huset, blev blöt xd. Efter nån timme slutade det att regna men dock ingen sol. Emil brydde sej inte om det så han gick ner och badade och jag satt på bryggan, chill chill (; När vi kom hem igen hade mormor fixat lunch och efter det åkte vi in till stan och köpte glass hehe. Det blev faktiskt inte glass från Glassiären idag, var as lång kö och det fanns massor av andra ställen att välja mellan (där glassarna inte är 1 m höga xd). Så vi käkade lite glass och åkte hem igen. Och efter det tränade Emil ett tag och vi andra gick en promenix med Tindris. Sen ville Emil bada igen så jag gick ner och satt vid bryggan, mycket mysigt! Bryggan hade torkat och det va nästan så att solen kikade fram. TIll middag blev det grillat, nån god potatis (ungefär som klyft potatis fast halva potatisar) och sallad, väldigt gott :D Nu sitter jag på ett berg? och bloggar hahha, lite udda kanske men varför inte liksom? (; puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0