En tur till badet

Hejsan! Kom precis hem ifrån en sväng ner till badet. Alla badade utom jag för jag känner mej sådär, är ju förkyld! Så  jag satt på bryggan istället, vilket gick lika bra för det blåste lite och så. Det verkar faktiskt inte som det kommer att bli något regn, inte nu iallafall. Men ändå va det inte så många på badet, bara en "barn familj" och vi sen kom det lite mer folk men då skulle vi typ gå. När vi satte oss i bilen (som hade stått i skuggan) blev vi mer eller mindre anfallna av myggor. Jag skojar inte när jag säger att vi hade 20 stycken i bilen! Jag fick panik så jag typ la mej ner och började vifta men armarna haha. Vi lyckades tillslut få ut alla genom att öppna dörrarna och fönstrena xd, helt sjukt :O Nu ska vi alldelles strax käka lunch fast jag är inge hungrig.... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0