.

Halojj! Just nu ligger jag på soffan och lysnar på musik från min kära ipod! Väldigt chill hehe. Det finns inte så mycket att göra eftersom ingen är hemma typ.... och eftersom jag inte hade något bättre för mej så fixade jag lite med designen här på bloggen xd, lite ny bakgund och så :) Hoppas Viktoria kan hjälpa mej med en ny header (a). Annars så har det inte hänt mycket alla, har käkat lite lunch eller det va för ett tag sen haha.

Längtar till ikväll då jag ska träffa Viktoria och förmodligen Beckis :) Fan vad roligt det ska bli, har inte träffat dom på typ 2 veckor :O först va dom i Funäs och sen va jag på landet men ikväll då jävla haha. Viktoria har fått för sej att hon ska ha  munskydd så hon inte blir förkyld hon med (; men jag är nästan frisk idag! yes :) så jävla skönt med tanke på hur jag mådde igår. Anyway kanske ska kolla på film eller gå ut? måste göra nåt, får fan huvudvärk hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0