.

Hejsan svejsan! Nu har jag hunnit göra massor av saker känns det som :O Jag har kört lite med hantlarn xd, varit ute och gått med Tindris och sett på film! Det är rätt mycket på den här lilla tiden, eller lilla och lilla när jag kollade på klockan var den helt plötsligt efter 19.30?! jag har inte käkat middag ens, okej käkade värsta lunchen men jag är ändå hungrig xd. Så jag ska ta något och käka snart :) Jag såg iallfall filmen 3 10 to yuma, den gick på nån av filmkanalerna. Tittade på den även fast jag redan har sett den nån gång men men, kanske inte världens bästa film men lite tidsfördriv iallfall! Har ni sett den? :) Nu ska jag käka nåt xd puss

Kommentarer
Postat av: julia

kolla gärna in min blogg (y)

2009-07-19 @ 20:08:44
URL: http://juliajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0