Förkyld!

Hej på er :) Nu har jag varit ute och fotograferat farmors fina blommor! Haha men dom är faktiskt riktigt fina (a). Jag hade ändå inget bättre för mej för jag är så seg xd. Sen kom Emil tillbaka efter att ha varit och handlat med mamma och farmor. Såklart fick jag choklad :) Men dom hade inte den goda med jordgubbar så det fick bli vanlig mjölkchoklad, det duger det oxå! (; När dom hade plockat upp allt tog Emil och jag och spelade lite kort, vänd tia xd, typ det ändå kortspelat jag kan hahahah. Tycket faktiskt inte om att spela spel egentligen men men. Nu ligger jag och nyser på kökssoffan medans farmor gör en morotskaka xd. Tycker en smula synd om mej själv hahahha men man orkar ju inte göra något :O Nej nu ska jag sluta klaga (; puss hej


Har fått den här låten på hjärnan efter att ha hört den i bilen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0