Home again

Hejhej :) Nu är jag hemma igen, lite småtråkigt. Vi åkte från landet vid  12 tiden så vi skulle ha varit hemma vid 14. Men så glömde vi lite grejor när vi var halvvägs så mamam och jag fick åka tillbaka och hämta det xd. Så det blev värsta omvägen + att vi stannade i Sala och käkade lunch på ett caffé  blev kycklingsallad för mej som alltid, bara för att det är så gott! :D Sen åkte vi vidare och jag somnade i bilen förmodligen pga. att jag mår sådär för jag är ju förkyld.... Men nu är vi äntligen hemma iallafall, har inte hunnit göra så mycket mer än att packa upp lite kläder och så. Nu håller jag på att ladda in bilderna i datorn så det kanske kommer några här senare idag eller imorrn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0