Nu är jag hemma...

..igen från badet. Yes, jag badade faktiskt! Det var verkligen jätte varmt i vattnet, speciellt eftersom det blåste. Jag ville inte bada först för det va kallt och blåsigt men sen stoppade jag ner foten i vattnet och kände att det va jätte skönt! Så jag va tvungen att hoppa i xd. Emil och jag kastade lite med en boll och hoppade lite från hopptornet innan vi gick upp igen och åkte hem. När jag kom hem hoppade jag in i duschen på en gång så nu är jag ny duschad och fräsch. Tycker inte att vattnet i sjöar är så najs och det är jag nog inte ensam om att tycka! Nu sitter typ alla på baksidan av huset (vid bastun) och fikar? dom gjorde det iallafall xd. Jag är fortfarande inte sugen på fika, beror säkert på att jag är förkyld + att jag inte kommer orka äta något av middagen om jag skulle käka nu. Wathever ska dra på mej lite mjukis kläder nu  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0