Om idag

Hejhej :D Idag har jag faktiskt hittat på rätt så mycket! Jag och Marie Louise spelade "tennis" och efter ett tag blev det så varmt så vi gick ner och tog ett dopp, det va jääääätte kallt, men rätt skönt att bli sval (; Sen gick jag upp och fixade lite och efter det kom Emil tillbaka efter att ha varit ute och sprungit. Han ville bada så jag följde med honom och satt på bryggan, älskar att sitta där! När vi var påväg hem kom resten av bunten och alla (utom jag) badade mera. Jag och Tindris satt på bryggan istället. Sen gick jag hem och butte om och efter det åkte vi iväg och spelade boule (stavning) iallafall, vi spelade men det va inte riktigt min grej om man säger så. Efter en match gick vi och köpte glass i Öb oden och sen tog jag Tindris och gick hem för jag ville inte spela mer + att det är skönt med en lång prommis helt ensam (okej med Tindris då. När jag kom hem va jag "utelåst" vilket jag visste om när jag gick men det gjorde inget för dom andra kom typ 10 min senare. Då hoppade jag in i duschen och sen blev det mat och nu sitter jag här i solen. Funderar på att gå ner till havet, får se :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0