Rubrik....

Hejhej :) Kan inte komma på någon rubrik till det här inlägget xd. Lite smått irriterande men men! Nu har jag iallafall fixat till mej lite, eller man kan inte kalla det "fixa" haha när man går runt i tjocka tights och stor tjock tröja :O Men det är väldigt skönt tycker jag. Man kan kalla det landet outfit eller nåt :) Det är liksom ingen som bryr sej om hur man ser ut haha. Jag vet fortfarnade inte riktigt vad jag ska hitta på idag, det är lite segt väder-ibland sol ibland moln så det är  inget badväder. + att det är lite oskvärme eller vad det kallas så om vi har otur kanske det blir lite regn. Aja, dom andra ska fika nu men jag är inte sugen på det eftersom jag typ precis käkade frulle haha. Kanske ska kolla på film istället? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0