Trevlig kväll

Hejsan svejsan :) Jag och Emil kom precis hem ifrån en riktigt trevlig kväll tillsammans med Beckis och Viktoria! Vi började kvällen ute på berget, drev lite, snackade och så-det va ju länge sen vi träffades. Sen gick vi in på Viktorias rum för att jag ville se hennes nya systemkamera, as fin :) Inte för att jag är bäst på systemkameror men ändå (; Sen fotograferade jag (ja fotografera heter det Beckis xd) massor, jätte kul med den kameran (a). Efter en stund kom deras mamma in med egna jordgubbar och hemma gjorda maränger rikigt smaskigt med jordgubabar :) Sen satte vi oss på Viktorias säng och tog typ 10000 drivbilder med hennes webb haha. Helt plötsligt började Emil och Beckis göra pärldjur (Beckis är grym på det) så jag och Viktoria kollade på massa kläder på internet istället hehe. Efter det bestämde vi oss för att gå ut och fotografera med kameran, tog massa "modellbilder" och drivbilder, skojjigt :D Emil och jag drog hem vid 23.30 tiden, det tar typ 5 sekunder att gå hem ju haha. En väldigt trevlig kväll kan jag säga (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0