10/6-09

God morgon! Det här får bli ett snabbt inlägg för sen måste jag dra mej ner mot skolan. Jag gick upp vid 7 idag, fixade mej, duschade osv. När jag kom in i mitt rum luktade det gamal blöt hund usch! inget vidare alls, så jag fick öppna fönstret trotts att det regnade haha men nu är det bra iaf. Sen tog det nästan 30 min att bestäma vad jag ville ha på mej xd. Det är as svårt att välja i sånt här väder, det är ju liksom sommar så man vill ha sommriga kläder men det regnar ju och är kallt! så det slutade med jeans, 2/3 tröja och "tjocktröjan" från min svarta mjukis dress, inget sommrigt med andra ord.... dagen blir förmodlgen lika lugn som igår vi ska tydligen spela spel och käka godis :) klagar inte direkt (a) men nu måste jag sticka ha en bra dag i regnet (och hoppas att det försvinner till imorrn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0