11/6-09

God morgon god morgon god morgon! :) Är as glad och säger yes yes för idag är det skolavslutning :D äntligen, känns som man har väntat i 10000? fast egentligen inte, det känns som dom senaste veckorn har gått jävligt fort men det gör inget. Jag gick iaf upp strax innan 7 och fixade mej, duschade och hela köret så nu sitter jag här redy tog go liksom. Men ´det är mer än en halv timme tills jag måste gå hehe. Så jag har inget att göra, fast skönt att slippa stressa liksom ;) Jag kan inte ladda in bilder i datorn (fortfarande för jag har fyllt hela jävla minnet hahahahahhahahhaha) så jag måste fota med webb :O när är iaf en bild på hur jag ser ut just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0