16/6-09

God morgon eller god förmiddag :) Sorry att jag inte har uppdaterat tidigare. Jag gick upp vid halv 11, det är sen för att vara mej. Brukar sova till halv 10 men idag va jag så jävla trött eftersom jag kollade på DH till halv 1 i natt. Inte för att det gör något att sova länge på morgonen nu när det är sommarlov men det är lite små tråkigt att sova bort hela dagen! Emil och jag käkade iallafall frulle och sen gick vi en prommis med Tindra i solen! :) Yes solen skiner wiiie. Det va riktigt najs och jag blev på bra humör då xd. Sen när vi kom tillbaka hoppade jag in i duschen och nu är jag här (; får se vad jag hittar på idag, kanske träffar Viktoria eller Sara :) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0