20/6-09

Hejsan! Ledsen för dålig uppdatering, men har faktiskt ingen ursäkt jag har bara inte orkat skriva något. Så nu får det bli ett lite längre inlägg om hela dagen. Jag gick upp vid 9.30 och käkde frulle, duschade och fixade mej. Sen gick jag ut eftersom det va strålande sol! :) Emil och pappa höll på att bygga om lite på altanen så jag gick ner och städade bilen faktiskt. Sen chillade jag typ hela dagen, låg vid poolen och solade, fick sällskap av Tindris på solsängen som alltid hehe. När mamma kom hem käkade vi lunch, potatissallad och rostbiff mumms. Sen solade jag lite till innan jag gjorde en liten jordgubbstårta haha. När tårtan va klar gick alla (utom Emil som va på Brantan) en stor promenad, vilket va skönt faktiskt trotts alla backar (; Vi mötte Emil påvägen hem så när vi kom hem käkade vi tårta. Sen körde vi iväg Emil till nån polare, blev kvar där ett litet tag och snackade xd. När vi kom hem ksastade vi lite pil hahaha, va typ 1000 år sen jag gjorde det men det va roligt ju. Lite senare käkade vi middag utomhus, mysigt. Sen gick jag in och kollade på tv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0