22/6-09

Hejsan! Nu är jag här igen efter några dagars "blogg torka" eller vad det kallas men nu är jag här igen. Tänker berätta lite om dagen iallafall. Jag gick upp vid 9 tiden och gjorde mej iordning sen åkte jag och Sara till "stan" och shoppade lite. Det va rikigt trevligt eftersom det va bra väder och så :) Vi hann vara där i typ 15 min innan Sara hittade ett par skor och sen rullade det på för hennes del xd. För mej gick det därimot lite segare och jag hittade inget förens senare på dagen, det blev 2 linnen hehe. Ingen stor shopping men jag va i Skärholmen igår så det va anledningen (; Vi käkade lunch på Max för dom har goood sallad (a). Det va as mycket folk där :O trodde inte så många käkade på Max xd. Sen shoppade vi vidare innan Saras farsa och Danne hämtade oss. När jag kom hem solade och badade jag, riktigt najs :) Senare käkade vi middag, blev pizza. Har inte käkat det på 1000 år känns det som. Efter middagen oljade vi trädäcket ett tag och sen drog jag till Sara en sväng, vi chillade och köpte glass xd. Sen cyklade vi runt hahaha. Vid 21.30 tiden åkte jag hem igen och nu halv kollar jag på tv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0