25/6-09

God förmiddag på er! Har inte kunnat uppdatera tidigare idag för det har strulat lite med datorn och så. Jag gick upp strax efter 10 idag även om jag hade ställt klockan och bett Emil att väcka mej halv^^ Såklart stänger jag av klockan och Emil kom in bara en gång så det gick inge vidare xd. Jag käkade frukost utomhus på altanen-grönsaksmackor och jordgubbskräm. Brukar inte äta jordgubbskräm för det är inte så gott men idag så smakade det faktiskt hehe. Sen har jag bara solat och badat fram tills nu :) Skönt som alltid (a). Snart ska Emil och jag käka glass tor jag haha. Det är det bästa som finns när det är varmt ute! puss


Sommartider-riktig sommarlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0