3/5-09

God morgon! Idag är det lika grått och kallt som igår fast inget regn så det är ju bra! Det blir ingen vanlig skola för min del idag för jag, Elli, Sara, Madicken, Yuki, Felicia och Madde ska hjälpa småbarnen ¨på deras idrottsdag hahaa. Typ ta tid på 60 m, mäta hur lång dom hoppar och sån skit. Det är rätt chill faktiskt, med tanke på att vi inte behöver gå dit utan tar buss, får ta med egen mat och slipper skolans + att vi slutar as tidigt! typ runt 12.30 tror jag det stog på lappen. Man klagar ju inte direkt, bara man tar på sej ordentligen med kläder blir det ju nice :D Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och sen packa ner mina mackor i väskan tillsammans med Lokan (ett måste!), Alla får ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0