Dagen :)

Hejsan :) Nu är jag här igen efter en solig dag med massor av sol och bad! Jag och Emil har badat jätte mycket, verkligen förmodligen lika mycket som vi varit på land xd. Men man måste ju bada hela tiden eftersom det är så varmt, men väldigt skönt (; Vi solade och badade till 13.30 då det va dax för lunch-pizza slices (eller hur det stavas) som mamma hade värmt i ugnen. Va egentligen inte så sugen på varm mat, hade hellre käkat kräm eller nåt (a), Men det vä gott ändå. Sen badade vi vidare i nån timme innan jag blev glass sugen! All glass i frysen är typ slut :O Så Emil och jag tog Tindris och gick till pressbyrån och köpte varsin isglass och Loka. Tindris va jätte törstig så hon fick smaka av Lokan (a), men hon gillade det inte så hon "spottade" ut allt haha sötnos :) Sen traskade vi hemåt igen för att sedan slänga oss i poolen hehe. Så vi har mer eller mindre bott i poolen idag! För drygt en halv timme sen gick jag in och duschade samtidigt som mamma och Emil åkte och handlade. Dom ska köpa glass till mej :) typ vaniljglass, strössel, sås och strutar. Sån skit, hoppas dom hittar nåt gott hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0