Eftermiddag

Hejhej :) Kollade precis klart på första skivan på första sesongen av DH (kollade på dvd box dårå). Inte för att det är lika bra som serien är nu men det är ändå grymt! haha. Det är lite segare att kolla på, viket kan bero på att jag redan har sett första sesongen flera gånger hehe. Anyway nu sitter jag och laddar in alla mina bilder på ett USB minne. Känns som det är smart med tanke på att jag trodde att jag hade förlorat alla mina bilder för nån månad sen. Som tur va hittade jag dom och så men nu vill jag vara på den säkra sidan så jag fixade (eller mamma) fixade ett USB minne till mej (a). Nehe ska fortsätta att ladda över bilderna nu. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0