Eftermiddagen

Tjabba xd. Nu har jag badat och solat färdigt, det va rikigt mysigt :) Älskar det här vädret helt perfekt 25 grader och sol. Nu håller även vattnet i poolen på att bli varmt, ca 20 grader nu! Det finns inte så mycket att säga om vad jag har gjort egentligen, badat och solat säger väll allt. Har "små bråkat" med Emil haha, typ jagat varandra i poolen och sån skit. Jag låg och solade tills för en timme sen ungefär då jag gick in och duschade. Sen laddade jag in biler i datorn (yes dom fick äntligen plats xd) så senare ikväll eller imorrn kommer det förmodligen lite blandade bilder. Nu ska vi alldeles strax käka, det blir färskpotatis, och något som liknar avlånga köttbullar fast med annan smak xd och sallad. <blir säkert jätte gott :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0