Fan då haha

kan baras säga det xd. Jag läste Blondinbellas blogg igår och då stog det att hon skulle till Trosa marknad, lite roligt tänkte jag för då kanske man ser henne. Och så kommer vi dit, jag ser nån som är as lik henne. Men jag va inte säker så vi bara gick förbi. Sen ser både jag och Sara henne igen på tivolit, men ingen va helt säker på att det va hon. Vi tänkte gå fram och hälsa men då va hon i nån åk grejj och sen skulle vi åka så det blev aldrig av. Och nu kollar jag in hennes blogg och det visade sej vara hon! Typsikt det hade faktiskt varit kul och hälsa. Hehe, tycker inte att hon såg likadan ut som på alla bilder i bloggen men det va hon hahaha, typsikt Sara och mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0