Fredag

Hejhej :) Nu sitter jag här igen, nu duschad och fräsh (; Vi gick som sagt ner till trädgårdsmästaren och köpte jordgubbar som vi ska ha ikväll och sen tog pappa, jag och Tindris en lång prommis hem igen medans Emil åkte rullskridkor någon annanstans. När vi kom hem satte vi oss på altanen en stund eftersom väädret ve helt okej, drack lite Loka och så. Efter ett tag kom Emil tillbaka och hoppade i poolen, helt sjukt! Sen ville pappa åka och köpa brädor till altanen så Emil och jag åkte med och gick in på nån mat affär och köpte lite candy :) Blev choklad för min del eftersom det är det enda godis jag äter haha. Det va as långa köer, folk med proppfulla matvagnar, lite segt med tanke på att jag och Emil bara hade varsin goispåse^^ Så vi fick vänta i 10000 år för det fanns ingen snabbkassa? + att snubben framför oss stog och valde vilken vara som skulle upp först, med streck koder hit och dit och när han äntligen skulle betala strulade det där också så det tog jätte lång tid! Sen åkte vi och köpte lite lunch från Max och tog med hem, blev sallad till mej. Dom har as god sallad där (a). När vi kom hem käkade vi och sen hoppade jag in i duschen. Snart ska vi bygga en liten midsommar stång hahahah, nån midsommar känsla måste man ju ha (; puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0