Fredag

Hejsan :D Ledsen att jag inte uppdaterade tidigare idag, men jag har inte orkat. VI började kl. 8.30. Då skulle alla i gruppen samlas inför vårkampen. Jag va med Amanda, Sara och Anna (från min klass dårå) och massa andra småbarn. Vi hade faktiskt jävligt roligt xd. Typ gick runt och skrek hejar ramsor och skit hela dagen :O Rätt sjukt men roligt ändå ;) man måste jui vara lite snäll mot småttingarana oxå (a). Vi tävlade tills 11 då det va lunch(!) as tidigt men ändå. Aja, sen började det regna^^ så alla stog under mitt paraply typ på varandra hahaha. Sen skulle 7:orna spela fotboll mot lärarna men vi fick gå :D Så jag va hemma vid 13 tiden så det va skönt! Sen dess har jag bara chillat vid tv:n och så xd. Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0