Hejsan bloggen :)

Sådär ja, nu har jag hunnit duscha, käka middag och planerat lite inför kvällen ;) Vi käkade "plåt" som jag kallar det, vilket egentligen är natchos chips med köttfärs och ost på men eftersom jag inte orkar förklara varje gång vad jag menar så lir det kort och gott plåt eftersom man gör det på en plåt hahahha. Efter middagen åkte Emil och mamma + Tindris till Emils träning så jag blev ensam hemma, lite skumt för jag är van att Tindris alltid är där (a). Jag hoppade iaf in i duschen för att få bort kloret efter mitt dopp i poolen xd. Sen smsade jag lite med folkt, bytte om och nu sitter jag och snackar med Viktoria på msn. Hon gick ut 9:an idag :) och börjar på gymnasiet, shit lite scarry för vi har alltid gått på samma skola :O kommer kännas jväligt skumt! Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0