Jag är kock haha!

Tjenixen xd. Nu har jag "lagat" maten eller salladen. Man kanske ska säga att jag har gjort en sallad och inte lagat haha. Det blev faktiskt rikigt gott, det tyckte alla :) *stolt* hehe. Idag va det så varmt så vi kunde sitta ute och käka vilket alltid är mycket trevligare än att sitta inne! Speciellt när kvällssolen lyser. Det tog rätt lång tid att göra allt, men det va nog inte så konstigt för jag skulle: skära grönsaker, tina kyckling, koka bulgur (fakitskt as gott i kycklingsallad), koka ris, fixa chickenbits (till Emil som inte ville ha sallad xd) och grädda baguetter. Fan det va ju mycket! + att jag gjorde en currysås och en "vinegrätt" eller hur det stavas^^ Vad duktig jag är haha. Nu eller snart ska jag träffa Viktoria :) puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad gott med sallad :D

2009-06-16 @ 19:51:15
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0