Kort men regnig dag!

Hejsan! Jag kom hem från idrottsdagen med småbarnen för ca 40 min sen. Måste säga att det va helt okej faktiskt. Kasnke inte toppen med tanke på att det spöregnade^^ men det va inte jobbigt eller nåt. Jag började med att mäta och kratta i längshoppsgropen. Men efter 30 min i spöregn blandat med sand va mina händer nästan förstörda så jag tog tid på 60 m ist. Omg vad dom småungarna sprang snabbt! Alla spang på 8.? eller9.? alltså hur snabbt som helt tycker jag xd. Strax innan 11 hade alla tröttnat på vädret så det blev lunch. Men eftersom vi hade varit så "duktiga2 fick vi gå hem. Yes, yes! Så Sara och jag tog bussen hem och sen gick jag den sista biten. När jag kom hem hoppade jag in i duschen för att bli varm igen. Nu sitter jag här ny duschad och med inpackning i håret. Ska ta och käka upp min matsäck (eftersom jag bara käkade en macka där) och sen ska jag fixa nya naglar! :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0