Lalalaa

Hejhej :) Käkade middag för typ 30 min sen. Det blev ris, kyckling med "Eja ost" (vilket egentligen är mögelost) och sås samt sallad. Mumms, det va faktiskt rikigt gott! Sen har det inte hänt så mycket mer. Jag har tagit det lugnt hela dagen som ni märkt ;) Just nu sitter jag på mitt rum med pappas dator. Funderar på att göra om naglarna, jag fixade dom ju till skolavslutningen (så dom skulle matcha kläderna xd, och det va rött och vitt) så jag vill göra om det. Fast det kommer ta 1000 år att få bort allt för jag har massa blommor och stenar hehe. Aja, that´s the way it is. Som man säger: vill man va fin så får man lida pin, och yes det stämmer! Nu ska jag fixa naglarna :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0