Landet :)

Hejhej :) Hur är  det med er? själv mår jag toppen, lite varmt bara xd. Jag har inte kunnat skriva något på ett par dagar pga. internet fungerar när det vill hehe. Det har iallafall varit väldigt chill, har badat och solat nästan hela tiden.
Om iförrgår: Vi (jag, mamma och farmor) åkte till "stan" på förmiddagen. Där shoppade vi lite och så, hittade en bikini och en jätte gullig klänning :) Vi fikade på nåt kaffe också (; Sen blev det bad på eftermiddagen.
Om igår: jag vaknade 7.30! Fatta vad tidigt men bestämde mej för att inte somna om xd. Så jag läste min bok, bytte om och fixade mej iastället hehe (a). Sen va det frulle och efter det tror jag vi åkte och badade eller nåt. Sen va det lunch och dagen flöt på utan att något speciellt hände. Just det, läste min bok också "En shoppaholic i Nex york" riktigt jävla bra så jag läste ut den på en dag haha.
Idag: Jag sov lite längre til 9 ungefär för jag har ingen lust att sova bort hela dagarna. Sen badade vi och solade typ hela dagen och spelade mass kort xd. Har fan glömt bort vadvi har gjort :O På kvällen grillade vi hamburgare och till efterrätt gjorde Emil och jag nån typ av marängswiss :) as gott! Nu sitter vi och kollar på tv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0