Måndag

Hejsan :) Kom hem för flera timmar sen men jag har inte orkat skriva nåt hehe. Dagen började vid Tullinge station kl 9. Sen tog vi bussen till Lida. Väl där gjorde vi nada, typ solade och käkade. Det va skönt att bara  ta det lugnt men samtidigt känndes det rätt onödigt man va ju där bara för det inte finns nåt att göra i skolan liksom. Efter nån timme på bryggan och på gräset gick Sara och jag upp till världshuset. Vi stannade där tillsammans med killarna för några andra tjejer satt och glodde på dom och dom ville att vi skulle snacka med dom hahahaha. Vi blev kvar där typ 1 och ½ timme tror jag. Satt och snackade käkade lunch och så. Sen blev jag glass sugen så jag tvingade Jesper att följa med och köpa glass hehe. Sen satt "alla" typ där och snackade när det kom massa vattenballonger flygande! några jävla ungar från nån annan skola tyckte det va roligt att kasta på oss eftersom dom inte har nåt liv! :) Typ 30 min innan bussen gick började vi gå ner. Fast vi fastnade på mitten med lite annat folk och "solade". Då kom 4 jävla vattenballonger flygande igen! blev helblöt mer eller mindre. Alla blev as sura och blöta. Patetiska ungar som inte har nåt liv säger jag igen! :) inget bättre för sej än att kasta vattenballonger? stackarna säger jag bara :) Efter det gick vi iaf till bussen. Såklart fick vi vänta ett år :O Sen skulle allla in på bussen, alla tröck som fan och mosade varandra, mmoooget. Väl på bussen va det några på moppe som roade sej med att köra framför bussen så chuffören fick damp. Det tog typ 10 min längre pga. av det. Inget liv har dom stackarna heller. När vi kom till stationen väntade mamma på mej för vi skulle åka en sväg till Huddinge C. Jag köpte lite små prylar till skolavslutningen och så. Sen har jag inte hittat på så mycket mer, kollat på tv och så´men nu börjar 2½ män puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0