Måndag

Hejsan! Jag kom hem från skolan för ca 1 timme sen men har inte orkat skriva något förens nu. Lite om dagen iaf. Vi började med syslöjd, blev klar med min klänning efter många om och men! Inget jag kommer ha på mej direkt hahahha. Efter det hade vi idrott-freesbe grejjs. As vaaaarmt! Sen hade vi ma då skulle vi räkna ut hur många m en jävla ek va! Hur lätt är det? okej, när man fick svaret på hur man skulle göra va det rätt självklart men ändå xd. Till lunch blev det kyckling i currysås cch ris, sådär gott för jag har tröttnat på det eftersom det och spagetthi med köttfärssås är det ändå vi får. Efter maten hade vi skanska, vi fick kolla på Pans labyrint, gilllar fan det filmen xd. Tillsist hade vi no och Eva snackade massor om provet. Sen fick vi gå hem :D När jag kom hem stog pappa och fixade med pool stegen (som kol idag) så för ett tag sedan tog jag mitt första dopp i de nya poolen :D trotts att det inte är helt klart. Men det va riktigt skönt ändå!  Nehe ska kasnke sola och bada lite mer nu, passar på medans det fina vädret är kvar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0