Middags dax

Tjenix! Just nu sitter jag i köket och "vaktar" potatisen som kokar hahah. Jag har faktiskt varit jätte duktiig och skalat potatis, skurit den i mindre bitar och nu håller den på att koka. Sen ska det bli hemmagjort potatismos eftersom det är extremt mycket godare än köpt! Till det blir det köttbullar för min del, dom andra skulle typ ha korv men jag va inte sugen på det haha.

Påtal om inget så upptäckte jag att solen skiner igen :D trevligt att den ville  titta fram. Men såklart har man annat för sej än att gå ut, iaf för tillfället. Satt nyss och pluggade inför no provet imorrn och nu lagar jag mat så jag får se om jag hinner gå ut sen. Fast det är fortfarnade kallt (under 15 grander) mendet är alltid något ;) Nehe, ska fortsätta med maten nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0