Sista skoldagen

Hejsan :) Kom precis hem ifrån den sista skoldagen i 8:an nu återstår bara skolavslutningen imorrn då jag och alla andra hoppas på betydligt bättre väder, iaf inget regn. Skoldagen va iaf jävligt chill. Vi började 9 då fick vi öva på våra dilemman som vi började på förra veckan, sen spelade vi upp dom xd. Efter det va det spel stund, men typ ingen spelade spel hehe. Sara, jag och Elli byggde nåt torn av några stavar men killarna välte det hela tiden så vi började kasta stavarna på dom (spec Jocke haha). Tillsist blev det lunch-korv stroganoff med ris vi käkade lite och sen drog vi hem. Eller jag fastande vid Plantshoppen för Emelie, Ronja, Linn och Jesper va där haha. Vi snackade i typ 30 min om allt möjligt, dom skulle kasnke på den där grejjen vid kyrkan imorrn (typ några som ska spela ochså) kasnke drar dit en sväg också om det inte händer nåt annat. Aja, sen cyklade Emil förbi så jag gick hem. Nu ska jag börja måla naglarna inför imorrn eftersom det tar sån lång tid hahaha. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0