Sommardag

Hejhej :) Idag sov jag till 10 för jag satt uppe rätt länge igår och kollade på tv. Jag möttes av en strålande sol så jag blev på bra humör trotts alla myggbett xd. Emil och jag käkade frulle ensamma för dom andra va i stan och farfar va ute och gick. Sen chillade vi hela förmiddagen, spelade kort och fikade lite. Provade även att  klippa gräset med traktorsgrejsen, det va inte riktigt min gejj om man säger så (a). När alla va tillbaka käkade vi lite lunch och sen fick Emil och jag skjutts till badet :) Vi badade enhel del men såklart solade  massa  och läste min nya bok "En shoppaholic säger ja" kan typ inte slita mej från den :O sjukt jävla bra :) Efter nån timme kom alla ner och badade och sen åkte vi hem. Nu har jag precis duschat och ligger på sängen med datorn. Får se om jag får internet till att fungera imorrn, isåall hörs vi då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0