Tisdag

Hejhej :) kom alldeles nyss hem ifrån skolan. Och som jag trodde blev dagen väldigt lugn. Vi började vid 9 tiden med att städa klassrummet, skåpen och ett "smårum" det gick rät fort faktiskt. Men mitt i alltihop blev det nåt fe på avloppet så det stank som fan i hela modulen, inte fräsht alls med tanke på att skåpen ligger vid toaletterna. När det hade löst sej, eller alla hade förmodligen blivit vana med lukten så kollade vi på film-I taket lyser stjärnonra. Jätte många hade sett filmen eler läst boken men inte jag. Den va sorlig och så men samtidigt väldigt bra. När fimen va slut fick vi tillbaks några prov och inlämnings uppgifter och sen fick vi gå. Jag ska ta något att käka nu för jag åt bara lite pizzasallad till lunch eftersom det va fisk... puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0