Tisdag

Hejhej :) Nu är jag hemma igen, blev borta lite längre än vad jag trodde men det gör inte så mycket. Jag gick ner till Sara strax innan 11 och så blev vi hämtade där av Saras farmor. Vi körde ner till Tullinge C eftersom det va där Sara skulle klippa sej. Men vi va lite tidiga så vi gick in och handlade lite på Sabis, köpte glass och satte oss i solen. När klockan blev 11.30 gick vi in till frisören och Sara fick en lugg! Blev jätte fint :) När hon va färigklippt gick Sara och jag till hennes farmor och käkade lite lunch-rostbiff och potatissallad mummms. Där bjöds det även på efterrätt-jordgubbar med glass. Så vi gick rikigt mätta därifrån! Vi fick skjuts hem så jag kom hem för ca 20 min sen. Nu ska jag sola och bada :) Rikigt jävla najs! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0