Torsdag

Sådär ja, nu vet jag att det fungerar innan jag skriver ett till jättelångt inlägg som inte kommer att publiceras^^ Jag gick upp vid 10.30 eller vaknade för det va nån snubbe som ringde på min mobil. Blev lite irriterad först men onsäg att det va lika bra för annars hade jag sovit bort hela dagen! Så jag gick upp och ut på altanen och la mej på solsängen. Hann väll ligga där i 5 sekunder innan jag fick sällskap av Tindris som älskar att ligga där xd, hon är inte normal (a). Sen gick jag in och käkade frulle, duschade och sen ut igen. Efter ett tag åkte mamma, Emil och jag iväg för att köpa jordgubbar :) As gott så det blev lite lunch eller vad man ska säga xd. Sen chillade vi typ hela dagen, solade, spelade nån roligt spel och badade i poolen haha. På kvällen åkte jag och mamma och handlade lite mat och snart ska jag träffa Viktoria. Fan vilket kort inlägg det blev för att ha berättat om hela dagen men wathever. Det är inte mitt fel att blogg.se inte har fungerat^^ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0