Trosa imorrn

Tjatja! Då har man målat naglarna (a). Det blev franskmanikyr, men det är rätt tråkigt på sommaren (men ändå fräscht) så jag la lite glittrigt rosa lack ovanpå det. Blev faktiskt ganska snyggt! Orkade inte pilla med massa stenar och sånt för det är så jobbigt att ta bort xd. Anyway imorrn ska mamma, jag och Sara till Trosa för att gå på Trosa marknad. Vi brukar gå på den varje år för det är lite små mysigt (a). Så kan man käka nere vid vattnet där alla båtar ligger och så. Och så blir det ju extra ruuligt eftersom Sara följer med :) Hoppas bara att det inte regnar ;) Får se vad jag hittar på nu, ska dricka upp min loka och kanske kolla på tv eller något. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0