Helgen+mån

Helllooo :))Nu va det ett tag sen jag skrev sist, men som alla vet va jag på landet över helgen. Och eftersom pappa tyckte att det skulle va bra för mej att vara utan dator så tog vi inte med någon heller^^ (Jag höll inte med haha). Aja, jag kan inte säga att det hände så mkt dårå. Vi åkte på lördagen vid 8 tiden, sen stannade vi i Sala för att kolla in den nya gallerian, det hade blivit rikigt bra faksitsk, jag köpte lite nya örhängen :))) Sen åkte vi vidare till  "landet". Vi va ute lite, lagade middag och kollade på tv. På söndagen gick jag upp strax innan 9.30, käkade lite och kollade på tv typ hela dagen. Emil va ute och byggde värsta iglon xd. Ska ladda upp bilder på den sen. Senare åkte vi hem. Vi va hemma vid 18 tiden, då gick vi med Tinris, käkade och "fixade" massa. Målade naglarna och sånt. Jag somnade rätt tidigt xd.

Måndag dårå. Vi började med syslöjd, det va rikgt roligt idag eftersom jag äntligen får börja sy (gör en klänning). Innan har det varit massa att man ska mäta, rita, klippa och sånt. Men nu så :)) Efter slöjden va det idrott, tråkigt xd. På ma:n räknade jag i boken tsm med Elli, hon hjälper mej fett mkt (a). Lunchen va äcklig så jag va hungrig typ hela dagen. Inget hände på spanskan och no:n. Hinner inte skriva mer nu, måste skriva hur en macka färdas genom kroppen-roligt!^^ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0