Lördag

Hejhej :))) Ledsen för att jag inte har uppdaterat tidigare idag. Jag vaknade stax efter 9, konstigt att man aldrig kan sova när man äntligen får chansen^^ Aja, så jag gick upp och käkade lite frulle. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mej. Vid 13 tiden åkte mamma och jag till Farsta, hon skulle grilla på Emils cup och jag ville gå till centrumet. På vägen från hallen blev jag typ attackerad av nån gigantisk fågel :O Jag hade köpt nån baguett med kyckling så jag tänkte att det kasnke va därför den attackerade mej, så jag typ stoppade allt i munnen och spang fort som fan xd. Jag kollade runt i centrum i ca 1 ½ timme. Det blev mest små saker, klämmor, smink gerjjer, body lotion och sånt^^ När jag kom tbx till hallen va det typ 20 min kvar på mammas pass så jag "hjälpte till" lite där. Efter det åkte vi hem. Kvällen har varit chill (; Tror att jag ska kolla på Melodifestivalen elr nåt hahahaha. Vad ska ni hitta på ikväll? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0